EM-joukkueen yhteistyökumppanuuksille jatkoa
Perhokalastuksen EM-joukkueen edellisvuotisista yhteistyökumppanuuksista useat jatkuvat myös kuluvan vuoden puolella. Syksyn ja talven aikana olemmekin sopineet jatkoja viime vuonna hyvin toimineille yhteistyökumppanuuksille tämän syksyn Puolan kisoja silmälläpitäen.
EM-joukkueen vaatettaa edellisvuoden tapaan Columbia Sportswear, jonka mainion Performance Fishing Gear-malliston vaatteita käytimme jo viime vuonna Italian kilpailuissa sekä niihin valmistautuessa. Erityisesti malliston tekniset paidat osoittautuivat todella hyviksi kalastuspaidoiksi, jotka eivät hiosta kuumissakaan olosuhteissa.
Tänä vuonna joukkueen jäsenten päältä voi bongata ainakin Columbian paitoja, päähineitä, kenkiä ja kuoritakin. Olemme saaneet usealta eri taholta kyselyjä Columbian PFG-malliston tuotteiden saatavuudesta Suomessa. Tuotteita on tällä hetkellä saatavissa verkkokaupasta, jonka valikoima täydentyy maalis-huhtikuun aikana uuden kesämalliston tuotteilla.
EM-joukkueen vaatettaa edellisvuoden tapaan Columbia Sportswear, jonka mainion Performance Fishing Gear-malliston vaatteita käytimme jo viime vuonna Italian kilpailuissa sekä niihin valmistautuessa. Erityisesti malliston tekniset paidat osoittautuivat todella hyviksi kalastuspaidoiksi, jotka eivät hiosta kuumissakaan olosuhteissa.
Tänä vuonna joukkueen jäsenten päältä voi bongata ainakin Columbian paitoja, päähineitä, kenkiä ja kuoritakin. Olemme saaneet usealta eri taholta kyselyjä Columbian PFG-malliston tuotteiden saatavuudesta Suomessa. Tuotteita on tällä hetkellä saatavissa verkkokaupasta, jonka valikoima täydentyy maalis-huhtikuun aikana uuden kesämalliston tuotteilla.
Mainostoimisto Spym oli myös EM-joukkueen yhteistyökumppanina jo vuonna 2015 ja yhteistyö jatkuu edelleen. Vuoden aikana mainostoimiston arjessa on tapahtunut paljon. Aiemmin Suomen Pienyrittäjäin Mainostoimistona tunnetun yrityksen nimi vaihtui ytimekkäästi muotoon Mainostoimisto Spym ja yritys sai uudet isommat liiketilat Jyväskylän Seppälästä. Spym tuottaa asiakkailleen mitattavia tuloksia sähköisen markkinoinnin avulla. Yrityksen toimintaa ohjaa se, ettei asiakkaille toteutettavan markkinoinnin onnistuminen saa olla mielipidekysymys, vaan sähköisen markkinoinnin tuottavuus pitää osoittaa selkeästi mitattavilla luvuilla.
Lintukorpi Oy sekä laadukas kotimainen perhokalastusaiheinen lehti Pohjolan Perhokalastaja. Lisäksi muidenkin edellisvuodesta jatkuvien yhteistyökumppanuuksien solmiminen on vireillä ja olemme saaneet mukavasti myös uusia yhteistyökumppaneita.
Haluammekin joukkueena kiittää kaikkia yhteistyökumppaneitamme, jotka omalta osaltaan mahdollistavat kisareissumme toteutumisen sekä asianmukaisen ja yhtenäisen kisavaatetuksen.
Kommentit
Lähetä kommentti